Учителі Петрівського району
, які навчатимуть учнів 1-х класів відповідно
до Концепції «Нова українська школа», з метою підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів пройшли очне навчання з проблеми
«Особливості реалізації концептуальних
засад Нової української школи» та отримали
сертифікати.
Під час навчання педагоги опрацювали матеріал
навчальних модулів Типової освітньої програми для вчителів початкових класів: «Сучасний
вчитель як провідник змін»,«Зміст початкової освіти у вимірі сьогодення»,
«Організація ефективного і безпечного освітнього середовища», «Інтеграція:
тематичний і діяльнісний підходи», «Особливості викладання навчальних предметів
інтегрованого курсу «Я досліджую світ», «Гра по-новому навчання по-іншому з LEGO» ,«Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів», «Педагогіка
партнерства: сутність, основні принципи», «Основи інклюзивної освіти», «Конструктор
навчальної програми». Які у тренінговій
формі провели - тренери НУШ Вікторія
Кондратова, Наталія Тіхонова, Олена Чернецька, Гюльнара Лубенець, Ольга Сібіберт, Інна Червонець, Оксана Даниленко,
Ольга Лозова. На тренінгах педагоги-тренери практичними вправами наблизили
теоретичні знання вчителів про НУШ до реальної дійсності.
Учителі початкових класів уже відкрили для себе світ інших підходів до навчання дітей молодшого
шкільного віку. Вони
чітко розуміють,
у чому полягає
реформа освіти, яка перебудовує школу з надання знань до школи компетентностей для життя
у сучасному часі.
Хочу відзначити обізнаність учителів
початкових класів Петрівського,
Олександрійського, Онуфріївського районів та Новопразької ОТГ у питаннях
впровадження НУШ, розуміння необхідності змін у
системі освіти та бажання змінюватися відповідно до вимог сьогодення. Дякую за активну та результативну роботу, креативні і творчі ідеї
та позитивний настрій!
Усі слухачі курсів
вдало захистили свої авторські
розробки (проектів, технологічних портфоліо, навчально-методичних
розробок, цифрових кейсів та ін) та отримали
сертифікати, які нададуть їм можливість працювати
у Новій українській школі.
Все це
є результатом самостійної навчальної діяльності вчителів,
у процесі якої
вони узагальнили, оновили та розширили набуті теоретичні знання.
Немає коментарів:
Дописати коментар