Нова освіта - нова школа - нові перспективи

Протягом 21-22 травня 2018 року на базі Цукрозаводського навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – центр художньо-естетичної творчості учнівської молоді» Олександрійської районної  ради Кіровоградської області, селище Приютівка було проведено тренінг (підсумкова очна сесія) з проблеми «Особливості реалізації концептуальних засад Нової української школи». В ході тренінгу регіональні тренери  Г. Лубенець, О. Лозова та О. Даниленко розкрили ключові аспекти проблем: «Іртеграція: тематичний і діяльнісний підходи», «Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів», «Конструктор навчальної програми».
18-20 червня 2018 року на базі Комунальний заклад «Навчально-виховне об’єднання № 6 «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, центр естетичного виховання «Натхнення» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» були проведені заняття (підсумкова очна сесія) з проблеми «Особливості реалізації концептуальних засад Нової української школи» для вчителів, які навчатимуть учнів 1-х класів у 2018/2019 навчальному році відповідно до концепції «Нова українська школа».
Особливості викладання навчальних предметів інтегрованого курсу «Я досліджую світ; кооперативне навчання у формуванні соціальних навичок; навчання грамоти: читання, письмо, креативне письмо; мета і цілі оцінювання в сучасній школі. Формувальне оцінювання. Спостереження і ведення записів; математика: маніпуляції з предметами, задачі; технологія портфоліо; основи інклюзивної освіти; гра по-новому, - навчання по-іншому з LEGO  –   з  такими   питаннями були ознайомлені учасники  тренінгу під керівництвом регіональних тренерів КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського».
Під час сесії вчителі звітувати про  досягнення в навчанні з підвищення свого фахового рівня  на онлайн-курсі Ed-era.сom. Усі  педагоги з успіхом опанували 60 годин навчання в режимі  онлайн і отримали сертифікати.
Також під час підсумкової сесії відбувся захист випускних робіт вчителів початкових класів ̶ презентації авторських творчих продуктів, а саме: індивідуальні та колективні проекти, методичні матеріали й рекомендації щодо реалізації змісту навчання у 1 класі відповідно до Концепції «Нова українська школа». Педагоги Петрівського району  продемонстрували належний рівень до застосування діяльнісного підходу на інтегровано-предметній основі з використанням ігрових методів під час проведення навчальних занять з першокласниками.
Це – результат самостійної навчальної діяльності вчителів, у процесі якої вони узагальнили, оновили та розширили набуті теоретичні знання, удосконалили  практичні вміння, опанували інноваційні педагогічні технології, набули досвіду дослідницько-творчої роботи, тощо.
Усі педагоги отримали сертифікати, які підтвердили, що вчителі пройшли курс підготовки з упровадження  нового змісту початкової  освіти. І саме це дає їм право викладати  в перших класах   Нової української початкової школи з 1 вересня 2018 року. 

Бажаю нашим педагогам успіхів у впровадженні нововведень  освітнього простору!












12 квітня 2018 року на базі Петрівської ЗШ І ступеня, філія КЗ «Петрівське НВО «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія»відбувся  тренінг творчої спілки учителів, які будуть працювати у 1 класах у 2018-2019 навчального року в умовах реалізації Концепції  «Нова  українська  школа».
Вчителі початкових класів уже відкрили для себе світ інших підходів до навчання дітей молодшого шкільного віку.  Вони чітко розуміють, у чому полягає реформа освіти, яка перебудовує школу з надання знань до школи компетентностей для життя у сучасному часі.
У процесі роботи учасники тренінгу продовжили вивчати з актуальні питання організації освітнього процесу: «Нова українська школа – крок у майбутнє», «Сучасна освіта – навчання впродовж всього життя», «Державний стандарт початкової освіти»,  «Лепбук, що це?».
Учасники мали змогу  виконати  практичні вправи: «Ранкова зустріч учнів НУШ», «Побудова освітньої вежі», виготовити лепбуки та виконати завдання «Ставлення педагогів до реформи».
До уваги та використання в роботі педагогам було представлено огляд освітніх ресурсів та освітніх порталів для вчителів початкових класів «Де навчатись вчителям: добірка можливостей».
Учасники обговорили проведені вправи, ділилися досвідом та отримали  позитивні враження від спільної роботи.












У період з 28 по 30 березня 2018 року на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» та  на базі «Знам’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей» Знам’янської  міської ради Кіровоградської області відбулася ІІ очна сесія для вчителів початкових класів, у рамках якої регіональні тренери  провели тренінги «Особливості реалізації концептуальних засад Нової української школи». Опрацювали з учасниками семінарів-тренінгів ключові аспекти проблем: «Зміст початкової освіти у вимірі сьогодення», «Організація ефективного і безпечного освітнього середовища», «Педагогіка партнерства: сутність, основні принципи».
Під час навчання, яке було організовано із застосуванням інтерактивних технологій, вчителі початкових класів мали змогу детально опрацювати зміст нового Державного стандарту початкової освіти та модельних навчальних програм; ознайомитись з методикою проведення ранкових зустрічей, питаннями щодо ролі учителя у організації освітніх осередків та створенні психологічно безпечного середовища, формуванні спільних цінностей та шляхами реалізації принципів педагогіки партнерства через співпрацю з батьками.
Під час семінарів-тренінгів вчителі брали активну участь у обговоренні питань, що розглядалися, шляхом участі у «Мозковому штурмі» та «Керованій лекції», створювали правила та виконували цікаві вправи під час проведення «Ранкового кола»; вчилися створювати «Асоціативний кущ», «Сенкан», порівнювати матеріал за допомогою «Діаграми Венна», працювати з таблицею «Знаю. Хочу дізнатися. Дізнався»; ділилися своїми враженнями від занять у «Щоденнику вражень» та виконали цікаву практичну роботу із створення лепбуку.

Проведення семінарів-тренінгів сприяло підвищенню фахового рівня та педагогічної майстерності вчителів початкової школи.

1 вересня 2018 року всі першокласники України прийдуть у Нову українську школу та навчатимуться за новим Державним стандартом початкової освіти. Ключовими особами реформи середньої освіти є вчителі, які мають реалізувати зміни – кожен у власному класі. Аби підтримати педагогів на цьому шляху, Міністерство освіти і науки України почало масштабне підвищення кваліфікації вчителів – всі, хто навчатиме першачків з 1 вересня цього року, мають пройти перенавчання.
У початковій школі з 1 до 4 класу в дітей є основний вчитель. Саме вони навчатимуть першачків більшості предметів і саме для них підвищення кваліфікації починається вже зараз. Наказом МОН затверджена типова програма підвищення кваліфікації цих вчителів, що складається з дистанційного онлайн-курсу на порталі EdEra та трьох очних сесій в обласних інститутах післядипломної педагогічної освіти, в межах яких спеціально підготовлені тренери закріплюватимуть знання педагогів на практиці.
Вчителям, що братимуть перший клас у 2018 році, бажано пройти цей курс до кінця травня чи середини червня 2018 року, адже очні сесії та тренінги, які проходитимуть педагоги, будуть тематично прив’язані до онлайн-курсу. Тож попередня підготовка значно полегшить роботу з тренерами. Курс доступний абсолютно для кожного, не лише вчителі, а всі охочі можуть пройти його. Зареєструватись для онлайн-навчання та дізнатись більше про курс можна за посиланням: https://ed-era.com/nus.
З 15 лютого до 6 березня 2018 року – на базі Інститутів післядипломної педагогічної освіти проходитиме перша настановча сесія для вчителів. Вона триватиме 2 дні.
У березні-квітні 2018 року – педагоги пройдуть другу очну сесію, що триватиме 3 дні.

У травні-червні 2018 року – заплановано проведення фінальної та найдовшої третьої очної сесії для вчителів, що триватиме 5 днів.

17 січня 2018 року на базі КУ «Петрівський РЦОЗО» відбулася  нарада-семінар учителів, які будуть працювати у 1 класах у 2018-2019 навчального року в умовах реалізації Концепції  «Нова  українська  школа».
В ході наради були розглянуті та опрацьовані питання: «Нова українська школа. Концептуальні засади реформування початкової школи», «Проектування індивідуальної освітньої траєкторії підвищення рівня професійної компетентності педагога».
Учасники мали змогу пройти Експрес-тест «Чи добре ви орієнтуєтесь у Концепції НУШ?» за посиланнямhttp://nus.org.ua/news/tsogo-roku-u-test-pisa-vklyuchat-rozdil-globalna-kompetentnist-shho-tse/,  виконати  практичні вправи: «Ранкова зустріч учнів Нової української школи», «Якими мають бути вчитель та учні НУШ».
До уваги та використання в роботі педагогам було представлено огляд освітніх ресурсів та освітніх порталів для вчителів початкових класів «Де навчатись вчителям: добірка можливостей».
Учасники обговорили проведені вправи, ділилися досвідом та отримали  позитивні враження від спільної роботи.



Немає коментарів:

Дописати коментар