Професійну компетентність вихователя ГПД щодо реалізації компетентнісного підходу в побудові навчально-виховного процесу розумію як здатність фахівця кваліфіковано й ефективно застосовувати теоретичні знання в запланованих і непередбачених педагогічних ситуаціях. Сьогодення потребує активних і творчих спеціалістів, які, по-перше, мали б ґрунтовну теоретичну і практичну підготовку з обраного фаху, по-друге, могли самостійно приймати рішення, пов’язані з професійною діяльністю, а отже, створювати цінності власними силами. Тому одним із пріоритетних завдань сучасної школи є виховання відповідальної особистості, здатної до самоосвіти, саморозвитку,творчого застосування набутих знань.
Вихователь групи продовженого дня має тісно працювати з психологом школи, щоб чітко уявляти вікові та індивідуальні запити школярів, їхні настрої, створити умови для успішного навчально-виховного процесу. Завдання вихователя створити атмосферу доброзичливості, розуміння, успіху. Цього можна досягти наполегливою працею, енергією та педагогічною майстерністю.Вихователь - керівник багатогранного духовного життя дитини. На мою думку, головне для вихователя - бажання змінювати, творити, бути добрим та милосердним.
Професійну компетентність вихователя ГПД щодо реалізації компетентнісного підходу в побудові навчально-виховного процесу розумію як здатність фахівця кваліфіковано й ефективно застосовувати теоретичні знання в запланованих і непередбачених педагогічних ситуаціях. Сьогодення потребує активних і творчих спеціалістів, які, по-перше, мали б ґрунтовну теоретичну і практичну підготовку з обраного фаху, по-друге, могли самостійно приймати рішення, пов’язані з професійною діяльністю, а отже, створювати цінності власними силами. Тому одним із пріоритетних завдань сучасної школи є виховання відповідальної особистості, здатної до самоосвіти, саморозвитку,творчого застосування набутих знань.
ВідповістиВидалитиВихователь групи продовженого дня має тісно працювати з психологом школи, щоб чітко уявляти вікові та індивідуальні запити школярів, їхні настрої, створити умови для успішного навчально-виховного процесу. Завдання вихователя створити атмосферу доброзичливості, розуміння, успіху. Цього можна досягти наполегливою працею, енергією та педагогічною майстерністю.Вихователь - керівник багатогранного духовного життя дитини.
ВідповістиВидалитиНа мою думку, головне для вихователя - бажання змінювати, творити, бути добрим та милосердним.