НУШ

Як учителю отримати зворотний зв’язок від учнів? 
Кілька перевірених методик





Чого насправді не хочуть діти, коли вони не хочуть вчитись

Як навчатись легко і успішно: 7 необхідних умов

Як по-новому оцінюватимуть учнів перших класів 

Нарада-семінар учителів, які будуть працювати у 1 класах 2018/2019 н.р.
Реєстрація учасників
https://drive.google.com/file/d/17PQajjNdT4ivBeOL2QxSJIHlEJL3AxdW/view

"Нова школа". Концептаальні засади реформування середньої освіти
https://drive.google.com/file/d/1oYO3BMYx6LorE-Ayp1yKdcaLgBm9jOjo/view?usp=sharing

Новий Стандарт початкової освіти
http://nus.org.ua/articles/roman-shyyan-my-gotuvaly-standart-tak-aby-vse-pochynalos-vid-zatsikavlenosti-dytyny/
Перші відгуки вчителів і батьків про пілотування нового Стандарту
http://nus.org.ua/articles/pershi-vidguky-vchyteliv-i-batkiv-pro-pilotuvannya-novogo-standart-pochatkovoyi-osvity/

Ще важливе про реформу
http://nus.org.ua/news/vydaly-rekomendatsiyi-avtoram-pidruchnykiv-dlya-pershyh-klasiv-nush/
МОН затвердить до 22 січня програму підвищення кваліфікації вчителів
http://nus.org.ua/news/mon-zatverdyt-do-22-sichnya-programu-pidvyshhennya-kvalifikatsiyi-vchyteliv/
Як учителю отримати зворотний зв’язок від учнів? Кілька перевірених методик
http://nus.org.ua/articles/yak-uchytelyu-otrymaty-zvorotnyj-zv-yazok-vid-uchniv-kilka-efektyvnyh-metodyk/

Випускник НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
http://nus.org.ua/about/graduate/

Формула НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
http://nus.org.ua/about/graduate/


Модельні навчальні програми для 1-го класу початкової освіти Нової української школи
І тиждень ІІ тиждень ІІІ тиждень ІV тиждень V тиждень
V тиждень VІ тиждень VІІ тиждень VІІІ тиждень ІХ тиждень
Х тиждень ХІ тиждень ХІІ тиждень ХІІІ тиждень ХІV тиждень
ХV тиждень ХVІ тиждень ХVІІ тиждень ХVІІІ тиждень ХІХ тиждень

Навчальний посібник “Математика. 1 клас. Частина 2”
(автори: С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар).
http://nus.org.ua/articles/vchyteli-ne-propustit-novi-materialy-z-matematyky-dlya-pilotnyh-shkil/












Немає коментарів:

Дописати коментар