Учасники ділилися досвідом та отримали позитивні враження від спільної роботи.
План майстер-класу на 2018-2019 навчальний рік
З метою формування інноваційного погляду вчителів, ознайомлення їх із сучасними методиками та спонукання їх до саморозвитку та самовдосконалення.
03 квітня 2018 року на базі Петрівської ЗШ І-ІІІ ступенів пройшов майстер-клас, який провела вчитель початкових класів Плис О.В.
Кожен день вікові зміни і стрес позбавляють нас тисячі нейронів. Знижується здатність до освоєння нового, не та швидкість мислення, не та пам'ять. Про неуважність можна вже мовчати.
А справжнє життя тільки починається. І як працювати вчителю, коли сила-силенна часу йде на ознайомлення з новим? Як зібрати хоча б жменьку уваги в учнів і навчити їх лавірувати в потоці інформації?
Саме ці питання розглядались на майстер-класі Плис О.В. Вона запросила всіх учасників до тренажерної зали для Маленьких сірих клітинок. У педагогічному марафоні «Увага! Мозок», Олена Валеріївна познайомила вчителів із вправами для омолодження мозку, показала прийоми, які заставляють «ворушити» звивини в творчому напрямку, тренувати та використовувати пам’ять у максимальному обсязі. Також учасники майстер-класу мали змогу познайомитися з прийомом вивчення віршів та скоромовок «Мнемотаблиця» та методологією «Вивчення міст та областей України».
Заняття для педагогів пройшло непомітно і надзвичайно цікаво.
З метою формування інноваційного погляду вчителів, ознайомлення їх із сучасними методиками та спонукання їх до саморозвитку та самовдосконалення 18 жовтня 2017 року в Петрівській ЗШ І-ІІІ ступенів пройшов майстер-клас, який провела вчитель початкових класів Плис О.В. Заняття майстер-класу було присвячене проблемі «Мнемотехніка: технологія ефективного засвоєння інформації в умовах сучасної освіти».
МНЕМОТЕХНІКА – система спеціальних прийомів, що забезпечують ефективне запам'ятовування, збереження і відтворення інформації. Мнемотехніка покликана полегшити запам'ятовування і збільшити обсяг пам'яті шляхом утворення додаткових асоціацій.
Педпрацівники в ігровій формі спробували опанувати кілька мнемотехнічних прийомів: «Аналогія», «Інтер’єр», «Послідовна асоціація», «Цифрообраз».
Заняття для педагогів пройшло непомітно і надзвичайно цікаво. По закінченню кожен зробив висновок, що оволодіння прийомами роботи з мнемотехніки допомагає в розвитку основних психічних процесів – пам'яті, уваги, образного мислення, а також скорочує час навчання дітей молодшого шкільного віку. Мнемотехніка допомагає зробити процес запам'ятовування більш простим, цікавим, творчим.
Майстер-клас
https://drive.google.com/file/d/1d0Lr6-V3KdWYOJ8mJJuEiiFy5pDOhxjG/view?usp=sharing
03 квітня 2018 року на базі Петрівської ЗШ І-ІІІ ступенів пройшов майстер-клас, який провела вчитель початкових класів Плис О.В.
Кожен день вікові зміни і стрес позбавляють нас тисячі нейронів. Знижується здатність до освоєння нового, не та швидкість мислення, не та пам'ять. Про неуважність можна вже мовчати.
А справжнє життя тільки починається. І як працювати вчителю, коли сила-силенна часу йде на ознайомлення з новим? Як зібрати хоча б жменьку уваги в учнів і навчити їх лавірувати в потоці інформації?
Саме ці питання розглядались на майстер-класі Плис О.В. Вона запросила всіх учасників до тренажерної зали для Маленьких сірих клітинок. У педагогічному марафоні «Увага! Мозок», Олена Валеріївна познайомила вчителів із вправами для омолодження мозку, показала прийоми, які заставляють «ворушити» звивини в творчому напрямку, тренувати та використовувати пам’ять у максимальному обсязі. Також учасники майстер-класу мали змогу познайомитися з прийомом вивчення віршів та скоромовок «Мнемотаблиця» та методологією «Вивчення міст та областей України».
Заняття для педагогів пройшло непомітно і надзвичайно цікаво.
З метою формування інноваційного погляду вчителів, ознайомлення їх із сучасними методиками та спонукання їх до саморозвитку та самовдосконалення 18 жовтня 2017 року в Петрівській ЗШ І-ІІІ ступенів пройшов майстер-клас, який провела вчитель початкових класів Плис О.В. Заняття майстер-класу було присвячене проблемі «Мнемотехніка: технологія ефективного засвоєння інформації в умовах сучасної освіти».
МНЕМОТЕХНІКА – система спеціальних прийомів, що забезпечують ефективне запам'ятовування, збереження і відтворення інформації. Мнемотехніка покликана полегшити запам'ятовування і збільшити обсяг пам'яті шляхом утворення додаткових асоціацій.
Педпрацівники в ігровій формі спробували опанувати кілька мнемотехнічних прийомів: «Аналогія», «Інтер’єр», «Послідовна асоціація», «Цифрообраз».
Заняття для педагогів пройшло непомітно і надзвичайно цікаво. По закінченню кожен зробив висновок, що оволодіння прийомами роботи з мнемотехніки допомагає в розвитку основних психічних процесів – пам'яті, уваги, образного мислення, а також скорочує час навчання дітей молодшого шкільного віку. Мнемотехніка допомагає зробити процес запам'ятовування більш простим, цікавим, творчим.
https://drive.google.com/file/d/1d0Lr6-V3KdWYOJ8mJJuEiiFy5pDOhxjG/view?usp=sharing
Немає коментарів:
Дописати коментар