РМО вчителів початкових класів

2019-2020 навчальний рік 
Серпень 2019


План проведення РМО вчителів 1-2 класів

План прведення РМО вчителів 3-4 класів 

Сделано на Padlet


Березень 2019 рік
Заняття РМО вчителів початкових класів


Сделано на Padlet
План роботи РМО вчитетелів перших класів
План роботи РМО вчителів других класів
План роботи РМО вчителів третіх класів
План роботи РМО вчителів четвертих класів
План проведення засідання РМО вчителів початкових класів
Структура методичної роботи педагогічних працівників початкової ланки Петрівського району у 2017-2018 навчальному році

16 коментарів:

  1. Цікавий і корисний тест для педагогів є сучасною діагностичної формою роботи в умовах сучасної школи для педагогічних працівників.Свої знання потрібно постійно поповнювати. Вдосконалення особистості - умова прогресивного руху,саморозвиток - формування професіоналізму.

    ВідповістиВидалити
  2. Підвищення професійної компетентності вчителя - шлях до його успішної самореалізації та самовдосконалення. Сучасний вчитель повинен крокувати в ногу з часом. Тільки брендовий вчитель, який є педагогом - новатором, котрий володіє сучасною методикою роботи в Новій українській школі, має право називатися вчителем. Тому навчання впродовж усього життя повинно стати гаслом для педагога сьогодення.

    ВідповістиВидалити
  3. Цілком погоджуюсь з думкою колег про те, що творчий учитель — це особистість, яка характеризується високим рівнем педагогічної креативності (креативні риси особистості й додатково сформовані мотиви, особистісні якості, здібності, які сприяють успішній творчій педагогічній діяльності), відповідним рівнем знань предмета, який викладає, набутими психолого-педагогічними знаннями, уміннями та навичками, які, за сприятливих для педагогічної творчості учителя умов, забезпечують його ефективну педагогічну діяльність із розвитку потенційних творчих можливостей учнів.Бажаю всім колегам успіхів!

    ВідповістиВидалити
  4. Чи хочете ви змінюватися? Бути в курсі всіх новітніх процесів? Вам це цікаво? Якщо так, ви - справжній вчитель, який достойно піде разом з дітьми в новий освітній простір, навчить їх вчитися та бути достойними громадянами України.
    Всім успіхів та бажання змінюватися))

    ВідповістиВидалити
  5. Сучасний вчитель має постійно працювати над удосконаленням професійних навичок,бути допитливим та небайдужим до змін.Наша головна місія-навчити учнів бути гнучкими у змінах,легко адаптуватися.А щоб це вдалося у наших дітей,вчителю треба бути самому зразком .Робота вчителя закарбовується у віках і є завжди актуальною.

    ВідповістиВидалити
  6. Данильчук Олена
    Я часто замислююсь над тим, яким же має бути вчитель. Розумним і здатним зрозуміти, сучасним, харизматичним, справедливим – обов’язково скажуть учні. Має любити дітей, бути ерудованим, вимогливим – доповнять батьки.
    Я би доповнила цей список якостей наступним: вчитель має бути професіоналом, патріотом, гуманістом і альтруїстом. Щодо мене: прагну поєднати всі якості, тому що хочу бути вчителем XXI століття.
    Сьогодні важливо розуміти, що вчитися треба протягом усього життя. Не погодитися з цим може хіба що бабця біля під’їзду. Без умінь ХХІ століття ми просто не уявляємо повноцінного життя, доступу до абсолютно нового інструменту для саморозвитку. Ключовими компетенціями успішної людини у 2030 році є такі: уміння вчитися протягом життя, уміння критично мислити, швидко адаптуватися до нових умов, реагувати на виклики, уміння працювати в команді та ефективно спілкуватися, уміння приймати думку іншого.
    Я пишаюся кожним своїм учнем. Радію будь-якому досягненню. Чи то перемога на олімпіаді, чи речення, сказане без помилки, чи просто те, що мене чують і ми на одній хвилі. Саме тому не зупиняйтесь на досягнутому і йдіть до своєї мети, щоб передусім бути у злагоді з собою.

    ВідповістиВидалити
  7. Початкова школа - фундамент, від якості якого залежить подальше навчання дитини, і це накладає особливу відповідальність на вчителя початкової школи. Використання інформаційних технологій відкривають доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищують ефективність самостійної роботи, надають абсолютно нові можливості для творчості, дозволяють реалізовувати принципово нові форми і методи навчання.

    ВідповістиВидалити
  8. Уже тривалий час я шукаю відповіді на запитання: «Чого ми вчимо? Чи правильно ми вчимо цих щирих маленьких «Петриків П'яточкіних»?» Адже ми посадили за парту старшу групу садочка. Посадили діток, у яких переважає ігрова діяльність, які лише 5 хвилин можуть бути уважними, і сприймати те, що розповідає вчитель, для яких урок тривалістю 35 хвилин є нескінченно довгим, особливо для тих, які не відвідували дитячого садка і не мають навичок самоорганізації. Цих дітей ми поставили в межі шкільних правил. Мені завжди хотілося вийти поза межі звичайного уроку, працювати не за встановленим зразком, а якось по-особливому. Хотілося, щоб діти і в другому, і в третьому, і в четвертому класах поспішали до школи, нібито вперше. Дуже хочеться вірити, що в умовах НУШ так і буде!

    ВідповістиВидалити
  9. Інтегроване навчання створює сприятливі умови для вияву творчості вчителя. Воно забезпечує певну свободу вибору теми, змісту, засобів, що використовуються в навчанні молодших школярів. Вважаю, що інтегровані уроки сприяють розширенню соціально – пізнавального досвіду учнів у руслі поставлених вчителем задач, спрямовані на розвиток ерудиції, дозволяють усунути дублювання, заощаджують час, надають більше можливостей для взаємного використання знань, для формування цілісної системи поглядів.

    ВідповістиВидалити
  10. Діяльнісний підхід у навчанні молодших школярів дійсно сприяє формуванню діяльнісної компетентності, формування навчальних умінь і навичок, опанування стратегіями, що визначають мовленнєву діяльність, соціально-комунікативну поведінку учнів, спрямовані на виконання навчальних завдань і розв’язання життєвих проблем.

    ВідповістиВидалити
  11. У НУШ вчитель має допомогти учневі стати самим собою, навчити його приймати самостійні рішення, самостійно робити вибір і ставати творцем своєї долі, навчити дитину використовувати здобуті знання у житті. А для цього потрібна свобода вибору як учня так і вчителя. І цьому вибору треба довіряти.

    ВідповістиВидалити
  12. Погоджуюся з колегами, що вчитель самостійно повинен визначати траєкторію свого руху. У цьому полягає свобода діяльності вчителя.

    ВідповістиВидалити
  13. Освоєння на творчому рівні нових методик вимагає того, щоб на окремому уроці й у системі уроків досягати взаємозв’язку навчального, розвивального й мотиваційного компонентів навчальної діяльності, утверджувати гуманні взаємовідносини в класі, активно використовувати різні форми співпраці з учнями.

    ВідповістиВидалити