НУШ: вчимося навчати по-новому
20 лютого 2019 року на базі Петрівської ЗШ І ступеня, філії КЗ «Петрівське НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія» вібдувся семінар-практикум учителів початкових класів «Нова українська школа: впровадження змін». Метою семінару було розкрити учасникам творчий підхід до реалізації ідей Нової української школи в практиці роботи закладу.
Під час теоретичної частини методист КУ «Петрівський районний центр із обслуговування закладів освіти» Гюльнара Лубенець розповіла про особливості впровадження Концепції «Нова українська школа» в закладах освіти району та вручила сертифікати НУШ педагогам, які успішно пройшли навчання відповідно до Типової освітньої програми для підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах реалізації концепції Нової української школи.Заступник директора з навчально-виховної роботи Тетяна Огир презентувала роботу «Нова українська школа: кожна дитина – успішна і щаслива».
В ході практичної частини учителі вищої кваліфікаційної категорії Вікторія Петренко і Ніна Пеліпака провели ранкові зустрічі на тему «Царство тварин» і «Як тварини допомагають людям».Учителі вищої кваліфікаційної категорії Людмила Каплун і Лариса Воронцова провели уроки інтегрованого курсу «Я досліджую світ» на теми «Корисна і шкідлива їжа» та «Харчування і здоров’я».
Учасники семінару-практикуму розглянули питання використання нових технологій та активних методів навчання, обговорили сучасні форми і прийоми роботи з дітьми в освітньому процесі нової української школи.
Педагоги ділилися досвідом та отримали позитивні враження в результаті спільної роботи. Семінар пройшов у дружній теплій атмосфері.
Змінюється час. Міняються діти, учителі, батьки. Школа теж змінює свої орієнтири. Тому вислів «Не дитина для школи, а школа для дитини» у цьому закладі є дуже актуальним. Шановні колеги! Бажаємо успіхів у оволодінні новими ідеями, впевненості у власних силах, натхнення та творчих злетів.
Матеріали семінару
Семінар по роботі з батьками
Ганнівська ЗШ І-ІІІ ступенів
14 березня 2018 року на базі Ганнівської ЗШ І-ІІІ ступенів відбувся семінар-практикум відповідальних за роботу з батьками.
Учасники семінару працювали над проблемою «Залучення батьківської громади до управління навчальним закладом як умова впровадження синергетичного підходу в освітнє середовище».
Упродовж семінару педагоги опрацювали теоретичні аспекти упровадження синергетичного підходу до управління навчальним закладом. Учасники опрацювали форми роботи по залученню батьківської громадськості до управління навчальним закладом та познайомилися з прийомами фандрайзенгу.
Педагоги ділилися досвідом та отримали позитивні враження від спільної роботи. Семінар пройшов у дружній теплій атмосфері.
ПЛАН
проведення районного семінару-практикуму
відповідальних за роботу з батьками
Дата проведення: 14 березня 2018 року
Місце проведення: Ганнівська ЗШ І-ІІІ ступенів
Проблема семінару: Залучення батьківської громади до управління навчальним закладом як умова впровадження сенергетичного підходу в освітнє середовище.
900 – 915 Організаційна частина
Реєстрація учасників
Канівець О.М., директор школи
915 – 945 Теоретична частина
1. Вступне слово з означеної проблеми.
Лубенець Г.І.., методист РМК
2. Залучення батьківської громади до управління навчальним закладом як умова впровадження сенергетичного підходу в освітнє середовище. Виступ.
Гришаєва О.В., заступник директора школи з навчально- виховної роботи
1. Робота класного керівника по залученню батьківської громади до управління навчальним закладом. Фрагмент засідання ШМО класних керівників.
Методична мета: показати організацію роботи класних керівників по залученню батьківської громади до управління навчальним закладом на прикладі роботи ШМО класних керівників.
Галіба О.А., вчитель української мови та літератури.
2. Благоустрій шкільної території. Розробка проектів по створенню алеї. Загальношкільні батьківські збори.
Методична мета: Показати особливості впровадження проектів в практику роботи з батьками як елементу синергетичного підходу до управління навчальним закладом.
Щурик О.О., Крамаренко В.В., Гришаєва Л.В.Ляхович Л.В., Петриченко Г.М., Соколова-Лантушенко Н.С., класні керівники
3. Фандрейзинг як інструмент залучення додаткових джерел фінансування навчального закладу. Майстер-клас.
Методична мета: ознайомити учасників семінару з прийомами фандрейзингу
Канівець О.М., директор школи
1200– 1230 Підведення підсумків семінару-практикуму
Вправа «Плюс – мінус - цікаво» доктора де Боно.
Гришаєва О.В., заступник директора школи з навчально-виховної роботи
Немає коментарів:
Дописати коментар