четвер, 20 вересня 2018 р.


19 вересня  2018 року на базі Балахівської загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів, філії Новостародубської загальноосвітньої школи І – ІІІ супенів відбувся майстер-клас вчителя-методиста, Заслуженого вчителя України, кандидата педагогічних наук, доцента, автора 25 навчальних посібників Логачевської С.П.
Логачевська С.П. є автором підручників для 1-го класу («Математика», «Буквар», «Я досліджую світ») та робочих зошитів, посібників з диференційованими тренувальними вправами, методичних рекомендацій до проведення урків письма, математики.
Світлана Панасівна ділилася досвідом впровадження інтеграції предметів (математика, українська мова, читання) в інтегрованому курсі «Я досліджую світ», презентувала планування тематичного тижня «Що я їм?». Розкрила поняття як використовувати підручники у поєднанні з методичними посібниками, якою має бути структура сучасного уроку та які ефективні форми і методи роботи на у році з учнями використовувати дотримуючись інтеграції предметів.
Світлана Панасівна наголосила, що у початкових класах широко використовується внутрішня диференціація в межах одного класу. Це дає змогу кожному учневі відчути велику радість своїх маленьких перемог, почуватися здібним, потрібним, цікавим для вчителя і своїх друзів. Завдяки внутрішньокласній диференціації під час навчання створюються умови одночасної групової й індивідуальної роботи з усіма учнями в межах уроку, що дасть змогу засвоїти програмовий матеріал всім без винятку школярам і його застосовувати на практиці.
Творчий доробок і педагогічна праця Логачевської С.П., які тісно пов’язані з умовами реалізації Концепції «Нова українська школа», високо оцінені не тільки державою, а й передусім вчительською спільнотою. Як майстер упровадження внутрішньокласної диференціації навчання Світлана Панасівна розповіла як створити  для кожного учня оптимальний характер пізнавальної діяльності у процесі навчальної роботи.  Практикою доведено, що диференціація — поза модою. Це вічна інновація, тому що кожен клас — це різні умови й застосування. Диференційований підхід має бути обов’язковим принципом функціонування початкової школи.
Учасники обговорили, поділилися досвідом та отримали позитивні враження від спільної роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар