16 травня 2018 року на базі Петрівської ЗШ І ступеня, філія КЗ «Петрівське НВО
«загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія» відбулося
заняття творчої спілки учителів, які будуть працювати у 1 класах у 2018-2019
навчального року в умовах реалізації Концепції «Нова
українська школа».
У ході заняття були розглянуті і опрацьовані
типова освітня програма початкової освіти та підручники для 1-го класу нової
української школи.
Вчителі обговорили
рекомендовані підходи до планування й організації початкової освіти в НУШ та
єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових
результатів навчання, визначених Державним стандартом початкової освіти. У процесі роботи учасники розглянули та
обговорили проекти підручників для 1-го класу 2018-2019 навчального року.
Педагоги ділилися
досвідом та отримали позитивні враження від спільної роботи.
Круглик С.М., керівник ШПМ, провела семінар – практикум на тему: "Розвиток
комунікативності дошкільників та учнів початкових класів”
в рамках роботи творчої групи з наступності.
Світлана Миколаївна поділилася
досвідом роботи щодо впровадження технології розвивального навчання в умовах сільської
школи.
Приділила
увагу питанням: типові помилки учнів, їх психологічне підґрунтя. Увага і
уважність, розвивальні методики на виявлення
і розвиток уваги, аналіз типових помилок учнів, пов’язаних з неуважністю
там шляхи подолання проблем, пов’язаних із недостатнім розвитком уваги.
В ході практичної частини Круглик С.М. продемонструвала слухачам приклади
впровадження технологій розвивального навчання у застосуванні
інновацій під час роботи у співпраці з дошкільною ланкою.
Учасники обговорили
проведений захід, ділилися досвідом та
отримали позитивні враження від спільної роботи.
12 квітня 2018 року на базі Петрівської ЗШ І
ступеня, філія КЗ «Петрівське НВО «загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів-гімназія» відбувся тренінг
творчої спілки учителів, які будуть працювати у 1 класах у 2018-2019
навчального року в умовах реалізації Концепції «Нова
українська школа».
Вчителі
початкових класів уже відкрили для себе світ інших підходів до навчання дітей
молодшого шкільного віку. Вони чітко розуміють, у чому полягає
реформа освіти, яка перебудовує школу з надання знань до школи компетентностей
для життя у сучасному часі.
У
процесі роботи учасники тренінгу продовжили вивчати з актуальні питання
організації освітнього процесу: «Нова українська
школа – крок у майбутнє», «Сучасна освіта – навчання впродовж всього життя»,
«Державний стандарт початкової освіти», «Лепбук, що це?».
Учасники мали змогу виконати
практичні вправи: «Ранкова зустріч учнів НУШ», «Побудова освітньої вежі»,
виготовити лепбуки та виконати завдання «Ставлення педагогів до реформи».
До уваги та використання в роботі педагогам було представлено огляд
освітніх ресурсів та освітніх порталів для вчителів початкових класів «Де навчатись вчителям: добірка можливостей».
Учасники обговорили проведені вправи, ділилися досвідом та отримали
позитивні враження від спільної роботи.
11 квітня 2018 року на базі Володимирівської
ЗШ І-ІІ ступенів, філії Ганнівської ЗШ І-ІІІ ступенів відбулося засідання
Школи педагогічної майстерності вчителів початкових класів.
Кращенко О.В., керівник ШПМ, особливу увагу
приділила питанню «Від творчого вчителя – до творчого учня».
В ході практичної частини слухачі відвідали нестандартний урок прес-конференцію в 3 класі з використанням ІКТ «Таємниця твого імені». Вчитель показала доцільність використання
інноваційних технологій на уроці з метою розвитку зв'язного
мовлення, вдосконалення мовленнєвих навичок та формування
уміння чітко і лаконічно висловлювати свої думки.
Учасники обговорили
проведений урок, ділилися досвідом та отримали позитивні враження від
спільної роботи.
З метою формування інноваційного погляду вчителів, ознайомлення їх із сучасними методиками та спонукання їх до саморозвитку та самовдосконалення
03 квітня 2018 року на базі Петрівської ЗШ І-ІІІ ступенів пройшов майстер-клас, який провела вчитель початкових класів Плис О.В.
Кожен день вікові зміни і стрес позбавляють нас тисячі нейронів. Знижується здатність до освоєння нового, не та швидкість мислення, не та пам'ять. Про неуважність можна вже мовчати.
А справжнє життя тільки починається. І як працювати вчителю, коли сила-силенна часу йде на ознайомлення з новим? Як зібрати хоча б жменьку уваги в учнів і навчити їх лавірувати в потоці інформації?
Саме ці питання розглядались на майстер-класі Плис О.В. Вона запросила всіх учасників до тренажерної зали для Маленьких сірих клітинок. У педагогічному марафоні «Увага! Мозок», Олена Валеріївна познайомила вчителів із вправами для омолодження мозку, показала прийоми, які заставляють «ворушити» звивини в творчому напрямку, тренувати та використовувати пам’ять у максимальному обсязі. Також учасники майстер-класу мали змогу познайомитися з прийомом вивчення віршів та скоромовок «Мнемотаблиця» та методологією «Вивчення міст та областей України».
Заняття для педагогів пройшло непомітно і надзвичайно цікаво.
04 квітня 2018 року на базі Петрівської ЗШ І ступеня, філія КЗ «Петрівське НВО «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія» відбулося засідання Школи практичних психологів.
Гришаєва О.В., керівник ШПП, ознайомила практичних психологів із структурою проведення психологічної студії. Олена Василівна розкрила сутність теоретичних понять: «позитивне мислення», «синдром емоційного вигорання». Сформувала практичні навички мислити позитивно, сприяти підвищенню самооцінки, впевненості у своїх силах.
Учасники обговорили проведене заняття, ділилися досвідом та отримали позитивні враження від спільної роботи.
27 березня 2018 року на базі комунального закладу «Петрівське навчально-виховне об’єднання «загальноосвітня школа І-ІІІ супеня - гімназія» відбувся майстер-клас вчителя-методиста, Заслуженого вчителя України, кандидата педагогічних наук, доцента, автора 25 навчальних посібників Логачевської С.П.
Творчий доробок і педагогічна праця Логачевської С.П., які тісно пов’язані з умовами реалізації Концепції «Нова українська школа», високо оцінені не тільки державою, а й передусім вчительською спільнотою. Як майстер упровадження внутрішньокласної диференціації навчання Світлана Панасівна охоче поділилася досвідом та презентувала навчальний посібник для 1 класу «Математика», який поєднує в собі завдання для актуалізації опорних знань, завдання для первинного сприймання нового матеріалу, основні і творчі завдання І варіанту, завдання з мірою допомоги для ІІ варіанту, завдання на закріплення нового матеріалу, завдання логічного характеру або підвищеної складності та завдання на повторення раніше вивченого матеріалу. Крім цього було представлено навчальний посібник для 1 класу «Навчання грамоти. Я досліджую світ», який дає широкі можливості для використання індивідуального підходу до учнів із різним рівнем підготовки і навчальних досягнень. Запитання і завдання посібника орієнтовані на вирішення проблем, пошук відповідей шляхом аналізу текстів та ілюстрацій.
Логачевська С.П. розкрила суть та користь поняття організації диференційованого навчання.
Учасники обговорили, поділилися досвідом та отримали позитивні враження від спільної роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар